(Re)Aktywacja


Cześć, dawno nie pisałem nic na moim blogu, a to dlatego, że byłem (i jestem) strasznie zajęty „polityką” Zostałem przewodniczącym świętokrzyskiego Porozumienia Organizacji Patriotycznych i Solidarnościowych, a także szefem sztabu wyborczego generała Jana Grudniewskiego – szefa Polskiego Ruchu Uwłaszczeniowego.

W czasie mojej blogowej absencji dowiedziałem się wielu nowych rzeczy, a także w pełni zrozumiałem te starsze 🙂 Liczę, że z chęcią będziecie czytali moje kolejne wpisy, a już mówię, że będzie to nowa jakość. 🙂

Skomentuj

